با توجه به مزیت های اجاره دستگاه زردی نوزاد به نظر می‌رسد که اجاره این دستگاه بهترین روش برای درمان زردی نوزادتان می‌باشد. در واقع مزیت های اجاره دستگاه زردی نوزاد باعث شده تا این روش درمانی با استقبال گسترده‌ای روبرو شود.

اما پیش از پرداختن به این موضوع ابتدا باید دید زردی نوزاد چیست

و به چه عللی اتفاق می‌افتد؟

زردی چیست؟

با تخریب گلبول‌های قرمز ماده‌ای به نام بیلی‌روبین تشکیل می‌شود.
بخش اضافی این ماده از طریق ادرار و مدفوع دفع می‌گردد.
عدم دفع بیلی‌روبین اضافی علت اصلی بروز زردی در نوزادان می‌شود.
هر چه میزان بیلی‌روبین در بدن نوزاد افزایش پیدا کند رنگ پوست بدن وی رو به زردی می‌رود. زرد شدن نشانه‌ای از وجود مقادیر بیش‌ازحد طبیعی بیلی‌روبین در خون است. افزایش بیلی‌روبین علت‌های مختلفی دارد اما وظیفه دفع آن را کبد بر عهده دارد ولی ازآنجاکه کبد نوزادان هنوز توانایی دفع این مواد را پیدا نکرده است پس از تولد میزان بیلی‌روبین در خون وی افزایش پیدا می‌کند و به زردی نوزادی مبتلا می‌شود.

انواع زردی

زردی دو نوع دارد.
در واقع، زردی در نوزادان را می‌توان به دوم بخش زردی محلول در آب و زردی غیر محلول در آب تقسیم‌بندی نمود.

زردی محلول در آب

همان‌گونه که از نام این بیماری مشخص است، زردی در آب بدن حل می‌شود
و در کبد و از طریق ادرار دفع می‌شود.

زردی نامحلول در آب

در این مورد بیلی‌روبین در آب حل نمی‌شود.
بنابراین از طریق ادرار نیز دفع نمی‌گردد.
درصورتی‌که این نوع زردی به‌موقع درمان نشود باعث افزایش سطح بیلی‌روبین خون می‌شود. درصورتی‌که این ماده در مغز نوزاد رسوب کند، منجر به عقب‌ماندگی ذهنی نوزاد می‌شود. بنابراین بهتر است که در صورت مشاهده علائم زردی نوزاد، سریعاً جهت درمان زردی به پزشک مراجعه نمایید.

روش‌های درمان زردی

با توجه به اهمیت درمان زردی نوزاد، روش‌های متعددی برای درمان آن مطرح گردیده است. برخی از این روش‌ها سنتی می‌باشند. برای مثال جوشانده برخی از گیاهان و یا استفاده از لامپ‌های فلورسنت تا حدودی همه‌گیر شد. اما با پیشرفت علم و تکنولوژی این روش‌ها مردود گردید.
پزشکان اعلام کردند که استفاده از این روش‌ها نه‌تنها به درمان کمک نمی‌کند
بلکه در برخی موارد موجب آسیب رسیدن به نوزاد نیز می‌گردد.
امروزه اما از یک روش درمانی بسیار مناسب و تأثیرگذار به نام نوردرمانی یا فتوتراپی استفاده می‌شود. نوردرمانی در درمان بسیاری از بیماری‌ها کاربرد دارد که یکی از آن‌ها درمان زردی نوزاد است. البته میزان و شدت نور و نوع آن در دستگاه فتوتراپی نوزادان با درمان‌های دیگر متفاوت است.

مزایای دستگاه فتوتراپی کدام است؟

مزایای دستگاه فتوتراپی زیاد است و مزیت های مختلفی می‌توان برای آن برشمرد.
همچنین ازآنجاکه این دستگاه‌ها در منزل نیز قابل‌نصب و استفاده هستند مزیت های اجاره دستگاه زردی نوزاد نیز به آن اضافه شده است. در حال حاضر مزیت های اجاره دستگاه زردی نوزاد توجه به سایر روش‌های درمانی را بسیار کمتر از گذشته نموده است. متخصصان توانسته‌اند با بهینه کردن روش استفاده از لامپ مهتابی، دستگاهی طراحی نمایند که در کوتاه‌ترین مدت زردی نوزاد را به‌طور قطعی درمان می‌کند. یکی از مزیت های دستگاه زردی نوزاد داشتن لامپ‌هایی با طول‌موج مناسب برای درمان زردی است.
زیرا طول‌موج لامپ‌های مهتابی تأثیری بر کاهش بیلی‌روبین خون ندارد.
از دیگر مزایای استفاده از دستگاه زردی نوزاد کاهش دوره درمان است.
شما می‌توانید تنها در مدت سه روز زردی نوزاد خود را درمان کنید.

دیگر مزیت های اجاره دستگاه زردی نوزاد

در ابتدا باید دید که مزیت های اجاره دستگاه زردی نوزاد بیشتر است و یا خرید آن؟

با توجه به مزیت های اجاره دستگاه زردی نوزاد ازجمله قیمت پایین‌تر آن نسبت به خرید، به نظر می‌رسد که اجاره آن معقول‌تر باشد. به‌علاوه درمان نوزاد در خانه از دیگر مزیت های اجاره دستگاه زردی نوزاد می‌باشد. همچنین صرفه‌جویی در زمان از دیگر مزیت های اجاره دستگاه زردی نوزاد می‌باشد.
در واقع تمامی مزیت های اجاره دستگاه زردی نوزاد، آن را به بهترین گزینه درمانی تبدیل می‌کند.

مزیت های اجاره دستگاه زردی نوزاد از ما

اگر شما به ما اعتماد کنید می‌توانید از مزیت های اجاره دستگاه زردی نوزاد از ما بهره‌مند شوید. برای مثال یکی از مزیت های اجاره دستگاه زردی نوزاد از ما پشتیبانی 24 ساعته ما از شما می‌باشد. برخی دیگر از مزیت های اجاره دستگاه زردی نوزاد از ما را می‌توان به‌صورت زیر خلاصه نمود:

تجربه بالا

ما با سال‌ها تجربه و سابقه در زمینه تولیدات و واردات انواع دستگاه زردی نوزاد و اجاره و فروش آن یکی از خوش‌نام‌ترین شرکت‌ها در این زمینه هستیم. لازم به ذکر است که تمامی مزیت های اجاره دستگاه زردی نوزاد آن را به یکی از پرطرفدارترین خدمات و سرویس‌های ما تبدیل نموده است. لازم به ذکر است که تاکنون هیچ مورد ناموفقی در درمان زردی با این دستگاه ذکر نشده است.

ارائه رایگان آموزش‌های لازم

از دیگر مزیت های اجاره دستگاه زردی نوزاد از ما این است که ما تمامی آموزش‌های لازم را برای استفاده از این دستگاه به شما می‌دهیم. ما مرحله‌به‌مرحله با شما پیش می‌رویم و دستگاه را به‌صورت رایگان در منزل شما نصب می‌کنیم و روش‌های استفاده از آن را به شما آموزش می‌دهیم. حتی اگر تابه‌حال یک دستگاه فتوتراپی را از نزدیک ندیده باشید به‌سادگی می‌توانید با مشاوره و کمک ما یکی از آن‌ها در منزل خود برای درمان زردی فرزند خود استفاده نمایید.

گارانتی درمان

تعویض دستگاه و یا تمدید مدت درمان نیز از دیگر مزیت های اجاره دستگاه زردی نوزاد از ما می‌باشد. در واقع اگر کودک شما در مدت ذکرشده درمان نشود ما این خدمات را به شما ارائه می‌دهیم و این جزء
گارانتی درمان زردی ما محسوب می‌شود. اگر شما نیز مایلید از خدمات و مزیت های اجاره دستگاه زردی نوزاد از ما بهره‌مند شوید
و یا در مورد چندوچون سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد از ما احتیاج به اطلاعات بیشتری دارید
خوشحال می‌شویم پاسخگوی تماس شما بوده و شما را در این امر یاری نماییم.