اجاره دستگاه ضد زردی مناسب ترین و کم هزینه ترین روش درمان برای زردی نوزاد است. اجاره دستگاه ضد زردی نوزاد یا دستگاه فتوتراپی می تواند به درمان زردی با کاهش سریع و چشمگیر بیلی روبین کمک نماید. در صورتی نوزاد شما مبتلا به زردی شده است به راحتی می توانید با اجاره دستگاه ضد زردی استاندارد و مناسب در منزل خود نوزادتان را درمان نمایید بدون اینکه نگران هزینه های گزاف بیمارستان و دردسرهای آن باشید.

اجاره دستگاه ضد زردی و آشنایی با دستگاه فتوتراپی

در هنگام اجاره دستگاه ضد زردی شرکت ضد زردی به شما آموزش های لازم در خصوص نحوه استفاده از دستگاه و بخش های مختلف آن را می دهد. در اینجا قصد داریم شما را با بخش های مختلف دستگاه فتوتراپی آشنا کنیم. دستگاه های فتوتراپی شامل یک منبع نور است که می تواند از لامپ های فلوئورسنت و یا لامپ LED تشکیل شده باشد. همچنین روی این دستگاه مانیتور جهت نمایش پارامترهای دستگاه و نیز تعدادی فن خنک کننده برای پیشگیری از گرمازدگی نوزاد تعبیه شده است.

توصیه می کنیم در هنگام اجاره دستگاه ضد زردی با کلیه قسمت های دستگاه آشنا شوید و از پرسنل شرکت کلیه اطلاعات لازم را دریافت نمایید. پرسنل ضد زردی مراحل نصب و راه اندازی دستگاه فتوتراپی را برای شما توضیح می دهند. قبل از استفاده بخش های مختلف دستگاه را بررسی کرده و آن را امتحان نمایید.

تاثیر زایمان بر زردی نوزاد

با توجه به روند رو به رشد سزارین در کشور و نیز شیوع زیاد زردی در میان نوزادان این سوال پیش می آید که آیا سزارین می تواند باعث زردی در نوزاد شود یا خیر. در تحقیقاتی انجام گرفته روی ارتباط زردی نوزاد و نوع زایمان ثابت شده است که سزارین در شدت زردی نقشی ندارد و نوع زایمان از عوامل تعیین کننده زردی در نوزاد محسوب نمی شود.
ضد زردی در اجاره دستگاه ضد زردی یا فتوتراپی تخصص دارد.

این شرکت تولید کننده انواع دستگاه فتوتراپی می باشد.

برای اجاره دستگاه ضد زردی کافیست با ما تماس بگیرید.