دستگاه درمان زردی نوزاد در منزل از موثرترین روشهایی است که پزشکان برای درمان زردی نوزاد پیشنهاد می دهند. این روش بدون عوارض جانبی است و هزینه کمی نیز به دنبال دارد. زمانی که زردی در نوزاد شما بیش از حد طبیعی نباشد می توان با استفاده از دستگاه درمان زردی نوزاد در بیمارستان یا منزل زردی را درمان کرد.

دستگاه درمان زردی نوزاد و روش کار آن

دستگاه درمان زردی نوزاد بر اساس تابش نور کار می کند در این دستگاه نور با طول موج مناسب انتخاب می شود و تابش آن به بدن نوزاد باعث درمان زردی وی می گردد. استفاده از نور در درمان بسیاری از بیماریها رایج است. از جمله بیماری های پوستی که به راحتی با نور درمان می گردد. زردی نیز از بیماری هایی است که با تابش نور کاهش پیدا می کند.

دستگاه درمان زردی نوزاد در کاهش زردی نوزاد بسیار سریع و موثر عمل می کند. کاهش زردی توسط تابش نور کاملا قابل توجه و چشمگیر است. از این رو سرعت شورت ضد نور برای محافظت از چشم و اندام نوزاد می باشد. البته امروزه دستگاه های فتوتراپی با لامپ های LED به بازار آمده اند که اشعه های مضر ندارند اما برای محافظت بیشتر بهتر است شورت و چشم بند استفاده شود.

اجاره دستگاه درمان زردی نوزاد

برای درمان زردی نوزاد هر چه سریعتر باید اقدامات لازم را انجام داد.

زردی اگر چه بیماری سختی نیست اما عوارض عدم درمان به موقع می تواند گاهی بسیار زیاد و جبران ناپذیر باشد. آسیب هایی که به سیستم عصبی و مغز نوزاد وارد می شود در اثر درمان دیرهنگام یا عدم درمان زردی در نوزاد است. زیرا بیلی روبین زمانی که بیش از حد زیاد شود می تواند در مغز رسوب کند و به بافت مغز آسیب برساند.

• فلج

• عقب ماندگی ذهنی

• ناشنوایی

• ناتوانی های حرکتی

و … از جمله عوارضی است که عدم درمان به موقع زردی می تواند در آینده نوزاد را درگیر نماید.

راهکار درمان زردی نوزاد بسیار ساده است از این رو بهتر است به موقع و زود اقدام به درمان شود تا خدای نکرده چنین عوارضی برای نوزاد دلبندمان پیش نیاید. این راهکار ساده اجاره دستگاه درمان زردی نوزاد در منزل است. اگر چه زردی را در بیمارستان نیز می توان درمان کرد اما عاقلانه تر و منطقی تر این است که نوزاد در منزل و در کمال آرامش درمان شود. البته این در صورتی است که زردی بیش از اندازه بالا نباشد. در این موارد بهتر است نوزاد در بیمارستان تحت نظر باشد. اما اجاره دستگاه درمان زردی نوزاد بسیار کم هزینه است و می تواند از نظر اقتصادی برای خانواده ها بسیار به صرفه تر باشد. همچنین تنوع انتخاب دستگاه در اجاره دستگاه درمان زردی نوزاد بالاست. بر اساس نوع زردی می توان دستگاه فتوتراپی مناسبی را اجاره کرد.

خدماتی که شرکت ضد زردی در زمینه درمان زردی نوزاد شما ارائه می کند شامل

• اجاره دستگاه درمان زردی نوزاد در منزل

• تست زردی در منزل بدون خونگیری

• نصب و راه اندازی و جمع آوری کامل دستگاه به صورت رایگان

• خدمات شبانه روزی و حمایت تلفنی و حضوری از والدین در طول درمان

• فروش دستگاه زردی و اعطای نمایندگی انحصاری به سایر شهرستان ها

• مناسب ترین قیمت اجاره دستگاه درمان زردی نوزاد

برای تهیه یک دستگاه درمان زردی نوزاد مناسب و استاندارد کافیست با شرکت ضد زردی تماس بگیرید.