شرایط اجاره دستگاه فتوتراپی برای درمان زردی نوزاد اهمیت زیادی دارد.

اگر وضعیت نوزاد شما به گونه ای است که می توان او را در منزل و با استفاده از دستگاه فتوتراپی خانگی درمان نمود پس بهتر است در زمینه شرایط اجاره دستگاه فتوتراپی در منزل اطلاعات بیشتری داشته باشید.

شرایط اجاره دستگاه فتوتراپی کاملا ساده و آسان است.

شرایط اجاره دستگاه فتوتراپی تنها شامل چند راهکار ساده برای استفاده بهتر است دستگاه فتوتراپی می باشد.

شرایط اجاره دستگاه فتوتراپی و نحوه ارسال دستگاه

اولین مرحله در شرایط اجاره دستگاه زردی نوزادی تماس شما با مرکز ضد زردی است.

کارشناس ضد زردی از شما سن , وزن و عدد زردی نوزادتان را سوال می کند و سپس با توجه به این موارد نوع دستگاه زردی نوزاد را به شما پیشنهاد می دهد. همچنین مشخص می شود که آیا زردی نوزاد شما با شرایط ذکر شده می تواند در منزل درمان شود یا خیر؟

اگر برای تعیین عدد زردی نوزادتان راهکاری ندارید نگران این موضوع نیز نباشید. ضد زردی با استفاده از دستگاه بیلی چک در منزل بدون هیچ گونه خونگیری از نوزاد عدد زردی و میزان بیلی روبین را تعیین می کند. این کار تنها با قرار دادن دستگاه بیلی چک روی پیشانی نوزاد انجام می شود. توجه نمایید در شرایط اجاره دستگاه فتوتراپی تعیین درجه زردی بسیار مهم است و انتخاب دستگاه زردی برای اجاره نیز بسته به این عدد دارد. پس از سفارش اجاره دستگاه فتوتراپی و ارسال تاییدیه توسط متقاضی به شرکت ضد زردی و سایر نمایندگی های این شرکت در شهرستان ها دستگاه مورد نظر برای مشتری ارسال می شود.

کارشناس نصب

از دیگر شرایط اجاره دستگاه فتوتراپی در ضد زردی ارسال کارشناس نصب دستگاه می باشد. از مشتریان تقاضا می شود هر گونه سوال و یا مشکل در خصوص نحوه نصب و استفاده از دستگاه را از کارشناس مربوطه سوال نمایند. کارشناس با صبوری کامل نسبت به راهنمایی و مشاوره شما مشتریان عزیز انجام وظیفه می نماید. لازم به ذکر است که برای تایید هویت کارشناس حتما نام و نام خانوادگی و کارت شناسایی کارشناس را درخواست نمایید و بررسی کنید. در شرایط اجاره دستگاه ضد زردی در منزل زمان استاندارد برای نصب دستگاه 15 تا 20 دقیقه می باشد.

شرایط اجاره دستگاه فتوتراپی و شرایط محل نصب دستگاه

از مهم ترین شرایط اجاره دستگاه فتوتراپی ایجاد شرایط مناسب برای نصب دستگاه است.

توصیه می شود پیش از اجاره دستگاه زردی نوزاد حتما شرایط اجاره دستگاه فتوتراپی و نصب دستگاه را فراهم نمایید.

شرایط اجاره دستگاه فتوتراپی و نصب آن شامل موراد زیر می باشد:

دمای محل نصب دستگاه در تابستان بین 25 تا 27 و در زمستان 26 تا 28 درجه سانتی گراد باشد.

دمای بالاتر از این برای نوزاد بسیار مضر خواهد بود.

دستگاه به هیچ عنوان نباید زیر تابش مستقیم نور خورشید قرار بگیرد.

دستگاه را در کنار وسایل سرمایشی و گرمایشی قرار ندهید.

حداقل فاصله مناسب از این گونه وسایل 1.5 متر است.

دستگاه باید روی یک سطح صاف , محکم و پایدار قرار بگیرد.

هرگز دستگاه را در ارتفاع قرار ندهید.

طریقه استفاده از دستگاه فتوتراپی

از مهم ترین شرایط اجاره دستگاه فتوتراپی این است که شما از قبل با دستگاه فتوتراپی آشنایی پیدا کنید. پیش از به کار انداختن دستگاه حتما در مورد نحوه عملکرد آن مطالعه نمایید و هر گونه سوال و راهنمایی را نیز می توانید از شرکت ضد زردی بگیرید. همچنین آموزش کامل کار با دستگاه زردی نوزاد توسط مشاوران و کارشناسان شرکت ضد زردی به مشتری ارائه می شود و این یکی از مهم ترین سرویسهای ضد زردی در ارائه خدمات به مشتریان می باشد. استفاده از دستگاه تنها توسط فرد آموزش دیده مجاز است. از این رو توصیه می شود قبل از هر گونه استفاده از دستگاه زردی حتما نحوه کارکرد آن را از مشاوران و کارشناسان ما بخواهید و هر گونه سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

عیب یابی دستگاه فتوتراپی

از مشتریان عزیز تقاضا می شود به هیچ وجه بدون اجازه کارشناس شرکت به تنظیمات دستگاه دست نزنید و هیچ گونه تغییری در آن به وجود نیاورید. در صورت بروز هر گونه مشکل و خرابی در دستگاه هر چه سریعتر با شرکت تماس بگیرید و مشکل را در میان بگذارید. از شرایط اجاره دستگاه فتوتراپی در شرکت ضد زردی شبانه روزی بودن خدمات این شرک است. از این رو در هر ساعت از شبانه روز که دستگاه در نحوه کار , نصب و … با مشکل مواجه شد با ضد زردی تماس بگیرید.

شرایط تغذیه الکتریکی

از دیگر شرایط اجاره دستگاه فتوتراپی , نحوه برق رسانی به دستگاه است.

دو شاخه دستگاه را به پریز نزدیک دستگاه و دارای محافظ وصل نمایید.

بدون منبع تغذیه محافظ دار به هیچ وجه دستگاه را به برق وصل نکنید.

برای هر دستگاه از یک پریز برق که حتما دارای سیم زمین باشد استفاده نمایید.

آشنایی شما با شرایط اجاره دستگاه فتوتراپی و نصب و استفاده از آن باعث عملکرد بهتر و درمان سریعتر نوزاد و خدمات رسانی بهتر ما می شود.

شرایط اجاره دستگاه فتوتراپی و تمدید مدت اجاره دستگاه

برای تمدید اجاره دستگاه فتوتراپی حتما با شرکت تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهید. تصمیم برای تمدید یا تحویل دستگاه در زمان مقرر را حتما به شرکت اعلام نمایید و این یکی از شرایط اجاره دستگاه فتوتراپی می باشد. به این جهت که شرکت باید هماهنگی های لازم برای تمدید یا تحویل دستگاه از مشتری را انجام دهد.

از دیگر شرایط اجاره دستگاه فتوتراپی گارانتی و تضمین ما به شماست.

گارانتی اجاره دستگاه زردی نوزاد

از مهم ترین شرایط اجاره دستگاه فتوتراپی در شرکت ما ارائه گارانتی می باشد.

گارانتی اجاره دستگاه زردی نوزاد یک تضمین عالی برای والدین عزیز است.

به این ترتیب که شرکت ما تضمین می کند که درمان زردی نوزاد شما در سه روز درمان می شود و اگر با گذشت سه روز درمان زردی حاصل نشد، مدت اجاره دستگاه فتوتراپی تا ده روز به رایگان تمدید می شود. به مشتریان عزیز توصیه می شود حتما شرایط اجاره دستگاه فتوتراپی را مطالعه نموده و آن را به دقت رعایت نمایند. رعایت شرایط اجاره دستگاه فتوتراپی هم به سلامت نوزاد و درمان سریع آن کمک می کند و هم به شرکت اجازه می دهد تا بهترین سرویس رسانی را به مشتری داشته باشد. در صورت هر گونه ابهام و سوال در زمینه شرایط اجاره دستگاه زردی و فتوتراپی کافیست با ما تماس بگیرید.