از روش های علمی در زمینه درمان زردی نوزاد م یتوان به اجاره دستگاه زردی نوزاد اشاره نمود. این روش تقریبا در تمامی موارد ابتلا به زردی توسط متخصصان توصیه می شود.

اگر فرزند شما نیز به زردی مبتلا است و تمایلی به بستری نمودن آن در بیمارستان ندارید و با برای هزینه های درمان در بیمارستان مشکل دارید پس می توانید به راحتی از این روش ایده آل استفاده نمایید.

روش هایی برای درمان زردی نوزادان

اما از روشهای مختلف درمان زردی در نوزادان می توان به:

1 روشهای سنتی

2 روشهای مدرن

اشاره کرد.

در اینجا قصد داریم به بررسی انواع روش های سنتی و مدرن برای درمان زردی بپردازیم.

علت زردی در طب سنتی

در طب سنتی، زردی بدن نوزادان اثر طبع گرم مادر در دوران بارداری است که بر روی نوزاد تاثیر می گذارد. و پس از تولد به صورت زردی خود را نشان می دهد.

درمان زردی با استفاده از روش های سنتی

از راهکارهای سنتی در درمان زردی نوزادان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

این نوشیدنی ها از نوشیدنی های مفید سنتی به شمار آمده و طبع خنک داشته و به همین دلیل است که می تواند برای درمان زردی نوزاد استفاده شود.

روش های جدید درمان زردی نوزادان

با کشف اثر نور روی درمان زردی نوزاد و وارد بازار شدن لامپ های مهتابی یا فلورسنت از این گونه لامپ ها برای درمان زردی نوزاد استفاده می شد. اکنون ساز و کار دستگاه های زردی نوزاد نیز به همین ترتیب است و تنها در این دستگاه ها از لامپ های خاص با طول موج مشخصی برای درمان زردی استفاده می شود. با بهینه سازی دستگاه ها و تولید دستگاه های زردی نوزاد به صورت اتوماتیک و به صورت کاملا کارامد و موثر به طریق بسیار موثری در درمان زردی نوزاد به کار گرفته می شود.

اجاره دستگاه زردی نوزادان در شرکت ضد زردی

شرکت ضد زردی با سالها تخصص و تجربه و پشتوانه علمی در زمینه اجاره دستگاه زردی نوزادان فعالیت دارد. ضد زردی تولید کننده انواع دستگاه های زردی نوزاد است و همچنین در واردات دستگاه فتوتراپی خارجی نیز تخصص دارد.

از این رو در اجاره دستگاه زردی نوزادان مشتری حق انتخاب داشته و با مجموعه وسیعی از انواع دستگاه های فتوتراپی روبرو خواهد بود. اجاره دستگاه زردی نوزادان همراه با مشاوره رایگان و علمی انجام می شود.

و در انتخاب دستگاه برای اجاره دستگاه درمان زردی نوزادان کلیه شرایط نوزاد بررسی خواهد شد. ضد زردی همواره در تلاش بوده است تا کلیه خدمات و سرویس های خود اعم از اجاره دستگاه فتوتراپی نوزادان را به بهترین شکل ممکن به والدین عزیز ارائه نماید. پس اگر نوزاد شما نیز به زردی مبتلا شده است و شما به دنبال یافتن راه حلی مناسب و علمی برای درمان زردی نوزادتان هستید پیشنهاد می کنیم با کارشناسان شرکت ضد زردی تماس بگیرید. اما راهکاری که ما در اختیار شما قرار می دهیم مزایای بسیار زیادی دارد که اگر به ادامه این مطلب توجه نمایید می توانید گوشه ای از این مزیت ها را ببینید.

مزایای اجاره دستگاه زردی نوزادان از شرکت ضد زردی

و ده ها مزایای دیگر که تنها با اجاره دستگاه زردی نوزادان در منزل می توانید به دست آورید. با توجه به تمامی موارد شما متوجه خواهید شد که اجاره دستگاه زردی نوزادان در منزل می تواند برای شما و نوزادتان بسیار به صرفه تر باشد هم از نظر اقتصادی و هم از نظر کاهش طول درمان و سرعت تاثیر آن در درمان زردی. پس تعلل نکنید و برای درمان زردی نوزادتان همین امروز نسبت به اجاره دستگاه زردی نوزادان اقدام نمایید. توجه نمایید که بستری کردن نوزاد در بیمارستان علاوه بر اینکه هزینه های زیادی برای شما به دنبال دارد می تواند باعث انتقال بسیاری از بیماری ها و عفونت های رایج در بیمارستان به نوزاد شما گردد. نوزاد از نظر بدنی در این زمان بسیار ضعیف است و نمی تواند در مقابل بسیاری از بیماری ها از خود مراقبت نماید بنابراین این وظیه ما است که اجازه ندهیم نوزاد ما با حضور در چنین شرایطی بیمار شود.

انواع دستگاه زردی برای اجاره دستگاه زردی نوزادان

جهت اجاره دستگاه زردی نوزادان انواع مختلف دستگاه فتوتراپی توسط شرکت ضد زردی ارائه می شود. این دستگاه ها که اکثرا از تولیدات شرکت است و دارای نشان استاندارد ملی می باشد از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است همچنین در این میان تعدادی از مجهزترین و بهترین دستگاه های فتوتراپی خارجی نیز جهت اجاره دستگاه زردی نوزادان در منزل ارائه می شود.

• دستگاه فتوتراپی 4 لامپه

• دستگاه فتوتراپی6 لامپه

• دستگاه فتوتراپی 8 لامپه از نوع فلورسنت

• انواع دستگاه فتوتراپی ال ای دی

• دستگاه های فتوتراپی دوگانه

• و دستگاه فتوتراپی بدون نیاز به چشم بند فتوتراپی

از انواع دستگاه ها برای اجاره دستگاه زردی نوزادان در منزل می باشد.

جهت اجاره دستگاه زردی نوزادان در منزل خود کافیست به صورت شبانه روزی با ضد زردی در تماس باشید.