دستگاه فتوتراپی نوزادان در انواع مختلفی جهت درمان زردی در نوزادان به کار گرفته می شود. تا به امروز انواع مختلفی از دستگاه فتوتراپی نوزادان طراحی و ساخته شده است و عمده تفاوت دستگاه های موجود در بازار در لامپ آنها بوده است.

رایج ترین روش درمان زردی و کاهش میزان بیلی روبین خون نوزاد فتوتراپی یا نور درمانی است. زردی از شایع ترین بیماری ها در میان نوزادان است و تقریبا می توان گفت شیوع آن در تمامی نوزادان دیده می شود. نوزادان در دو الی سه روز اول زندگی خود زردی را تجربه می کنند و نیاز به درمان مناسب برای زردی جهت پیشگیری از عوارض مخرب آن روی نوزاد بسیار مهم است.

دستگاه فتوتراپی نوزادان بدون نیاز به پزشک متخصص

تحولات صورت گرفته روی دستگاه فتوتراپی نوزادان باعث افزايش كارايي آنها شده است.
از آنجا که فتوتراپي و مانيتورينگ آن از اهميت بسياربالایی در درمان زردی نوزادان برخوردار است سعی در طراحی دستگاه و سیستمی شده است که به صورت اتوماتیک روند درمان زردی را انجام می دهد. دستگاه فتوتراپی نوزادان با طراحی تمام اتوماتیک پروسه تشخیص و درمان زردی را به صورت کاملا اتوماتیک انجام می دهد و تمامي مواردي كه بايد در مانيتورينگ فتوتراپي رعايت شوند را چك و تنظيم مي كند.

در طراحی این دستگاه از پروتکل های استاندارد موجود استفاده شده است و سیستم و الگوریتم های لازم آن از طریق یک میکروکنترلر قدرتمند Atmega 128 پیاده سازی گردیده است.
با به کارگیری این سیستم تمام اتوماتیک در دستگاه فتوتراپی نوزادان دیگر نیازی به پزشک متخصص نیست و تمامی مراحل فتوتراپی به صورت کاملا خودکار و توسط دستگاه انجام می شود. این ویژگی در دستگاه فتوتراپی نوزادان به

• کاهش دخالت نیروی انسانی

• مقرون به صرفه تر بودن از نظر اقتصادی

• افزایش کارامدی نیروی انسانی مربوطه

خواهد شد.

ضد زردی از تولیدکنندگان دستگاه های فتوتراپی است.

این شرکت سرویس اجاره دستگاه فتوتراپی را جهت درمان زردی نوزاد در منزل ارائه می کند.

برای مشاوره دریافت و اجاره دستگاه فتوتراپی نوزادان متناسب با نوع زردی نوزادتان با ما در تماس باشید.