فروش دستگاه ضد زردی در یک پکیج کامل و جامع از تجهیزات مورد نیاز نمایندگی اجاره دستگاه زردی نوزاد خدمتی است که شرکت ضد زردی با چندین سال سابقه و تخصص ارائه می نماید. این شرکت در حال حاضر در تهران فعالیت دارد و در چند شهر از کشورمان دارای نمایندگی انحصاری اجاره دستگاه فتوتراپی و فروش دستگاه ضد زردی است.

افزایش کیفیت و کمیت خدمات از مهم ترین اهداف ماست ما قصد داریم به تمامی نوزادانی که در سراسر کشور و حتی در مناطق محروم زندگی می کنند و نیاز به خدمات درمانی زردی دارند خدمت رسانی کنیم و سرویس های خود را به صورت گسترده در کشورمان ایران ارائه نماییم.
از این رو از علاقه مندانی که تمایل دارند سرمایه خود را در یک کار پر سود و نیز آبرومندانه و معنوی صرف نمایند دعوت می کنیم پک فروش دستگاه ضد زردی نوزاد ما را خریداری نمایند.

تا پایان این متن با ما باشید.

فروش دستگاه ضد زردی و راه اندازی نمایندگی

شرکت ضد زردی برای راه اندازی نمایندگی خود در سایر شهرها پکیج فروش دستگاه ضد زردی را آماده نموده است و در این پک کلیه تجهیزات و ابزارهایی که یک نمایندگی به آنها نیاز دارد را قرار داده است.

این پک با قیمتی بسیار مناسب عرضه می شود و افرادیکه تمایل به همکاری با ما و کسب درآمد دارند می توانند با خرید این پک با شرایط پرداخت بسیار مناسب نمایندگی خود را در شهر خود به صورت کاملا انحصاری داشته باشند. کار نمایندگی ارائه خدمات فتوتراپی از جمله اجاره دستگاه زردی نوزاد و فروش دستگاه ضد زردی است. با این کار شما می توانید به کسب درآمد بپردازید و نیز دسترسی همشهریان خود به این خدمات را ساده تر نمایید و از اجر معنوی این کار نیز بهره مند شوید.

زردی از شایع ترین بیماری هایی است که نوزادان در بدو تولد با آن درگیر می شوند و یک درمان قطعی و سریع از مهم ترین و اساسی ترین نیازهای نوزاد مبتلا به زردی است. ارائه خدمات فتوتراپی به این عزیزان می تواند در کمترین زمان ممکن مشکل زردی نوزاد را حل کند و شما نیز از این طریق می توانید درآمد مناسبی داشته باشید و کل سرمایه ای که برای خرید پک صرف نموده اید در کمترین زمان ممکن به شما بازگردانده می شود.

لازم به ذکر است که شما برای دریافت نمایندگی نیاز به سابقه یا تحصیلات مرتبط ندارید تنها سرمایه ای اندک و شور و اشتیاق برای این کار نیاز است.

جهت استعلام قیمت پک فروش دستگاه ضد زردی با ما تماس بگیرید.

محتویات پک فروش دستگاه ضد زردی شامل

• 12 دستگاه فتوتراپی

• 12شورت و چشم بند ضد نور

• سایر تجهیزات لازم

می باشد.

پک فروش دستگاه ضد زردی روی یک وانت پراید قابل نصب است.

بهترین قیمت فروش دستگاه ضد زردی را از ما بخواهید.