سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد خدمتی است که ممکن است شرکتهای زیادی آن را ارائه نماید اما نکته مهم در ارائه سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد کیفیت دستگاه ها و استاندارد بودن آن است و اینکه سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد باید به همراه خدمات جانبی دیگری باشد که در درمان با فتوتراپی بسیار مورد نیاز می باشد. در این مبحث قصد داریم تمامی خدمات و نیازهایی را که یک شرکت ارائه کننده سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد باید تحت پوشش قرار دهد را بررسی نماییم.

سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد در درمان زردی

برای درمان زردی نوزاد روش استفاده از دستگاه فتوتراپی یکی از بهترین روشهاست.

فتوتراپی از این جهت طرفداران زیادی دارد که می تواند در کمترین زمان ممکن زردی را در نوزاد کاهش دهد. این کاهش بسیار قابل توجه و چشمگیر است و عوارضی نیز روی سلامت نوزاد ندارد. از این رو مورد تایید جامعه پزشکی می باشد و تمامی پزشکان برای درمان زردی نوزاد این روش را پیشنهاد می دهند. از طرفی اگر شرایط نوزاد نرمال باشد زردی را می توان در منزل درمان نمود تنها نیاز است از یک سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد استفاده نماییم. سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد توسط شرکت های ارائه کننده خدمات فتوتراپی داده می شود. دقت در انتخاب شرکت ارائه کننده سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد به طور مستقیم در سلامت نوزادان موثر است. خدماتی که شما به عنوان مشتری می توانید از شرکت ارائه کننده سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد انتظار داشته باشید شامل موارد زیر می باشد.

تست زردی در کمترین زمان

انتخاب دستگاه زردی اهمیت زیادی دارد.

فاکتورهای مختلفی در این انتخاب دخیل هستند.

از جمله

• میزان زردی نوزاد

• و عدد بیلی روبین

که با یک رقم مشخص می شود.

این عدد مقدار بیلی روبین را در هر لیتر از خون نوزاد نشان می دهد.

برای تشخیص این عدد دو روش

• روش آزمایش خون که بسیار دقیق است

• و روش استفاده از دستگاه بیلی روبین متر

وجود دارد.

روش دوم نیازی به نمونه گیری از خون ندارد و در کمتر از یک دقیقه عدد زردی را نشان می دهد و پاسخ آن بر خلاف آزمایش خون خیلی سریع آماده می شود. آزمایش خون یک روش تهاجمی است و می تواند باعث بروز نگرانی و استرس در والدین شود اما با دستگاه بیلی روبین متر این کار بدون حتی یک خراش انجام می شود و نوزاد از آغوش مادر جدا نمی شود. تست زردی با دستگاه بیلی روبین متر برای تشخیص زردی یکی از مهم ترین خدمات در سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد است.

ارسال دستگاه زردی متناسب با نیازهای نوزاد

از دیگر فاکتورها در انتخاب مدل و نوع دستگاه زردی شرایط نوزاد اعم از

• نارس یا طبیعی بودن

• وزن

• و سن نوزاد

است.

ارسال دستگاه فتوتراپی باید بر مبنای این فاکتورها انجام شود تا بازدهی خود را داشته باشد. شرکت ارائه کننده سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد باید با دریافت اطلاعات مورد نیاز از مشتری اقدام به ارسال دستگاه زردی نوزاد نماید. معمولا ارسال به صورت رایگان انجام می شود و یک شرکت خوب سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد تمامی نقاط شهر را پوشش دهی می نماید.

خدمات رایگان در سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد

شرکت ارائه کننده سرویس گارانتی اجاره دستگاه زردی نوزاد موظف است تمامی نکات و آموزش های لازم جهت استفاده از دستگاه زردی را به مشتری ارائه نماید. و مشتری را کاملا در نحوه استفاده و سایر موارد توجیه نماید. مشتری نیز باید تمامی سوالات و ابهامات خود را با نماینده شرکت در میان گذاشته و هیچ گونه ابهامی در این مورد نداشته باشد تا بتواند به بهترین شکل ممکن به درمان زردی نوزاد خود کمک نماید.

نصب و راه اندازی دستگاه باید کاملا رایگان انجام شود.

از دیگر خدماتی که شرکت های ارائه کننده سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد باید ارائه نمایند شورت و چشم بند ضد نور است. شرکت موظف است برای محافظت از نوزاد در حین فتوتراپی یک عدد شورت ضد نور و یک عدد چشم بند مخصوص فتوتراپی را به صورت رایگان ارائه نماید. از این محصولات باید حتما هنگام فتوتراپی استفاده نمود تا نوزاد از اشعه های مضر در امان باشد. اینها از مهم ترین خدمات در سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد می باشد.

سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد شبانه روزی

پاسخ دهی صریح و منطقی به صورت شبانه روزی از امتیازهای دیگر یک شرکت خوب ارائه کننده سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد است. چنین ویژگی نشان از تخصص کامل و مشتری مداری در این شرکت است. از این رو که مشتری می تواند در هر ساعت که نیاز دارد می تواند با شرکت تماس گرفته و مشکلات و سوالات خود را در زمینه سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد مطرح نماید. پرسنل شرکت موظف اند با خوشرویی تمامی مشتری را راهنمایی و مشاوره نمایند. در طول مدت درمان ممکن است نکات ابهام آمیز زیادی برای مشتری به وجود آید و از آنجا که ارتباط با سلامت نوزاد دارد بهتر است با شرکتی همکاری نماید که همیشه در دسترس است و به صورت کاملا منطقی پاسخگوی نیاز مشتری است. هر گونه نقص و عیب در دستگاه فتوتراپی می تواند از نمونه مشکلاتی باشد که در حین درمان پیش می آید .

شرکت باید خود را در قبال چنین پیشامدهایی در ارائه سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد مسئول بداند.

سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد ضد زردی

ضد زردی از شرکت های خوشنام و با سابقه در ارائه سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد است.

این شرکت با تلاش شبانه روزی و تخصص و دانش خود سعی نموده است تمامی نیازهای شما در زمینه درمان زردی نوزاد را ارائه نموده و با بهترین سرویس دهی شما را از خدمات سایر شرکت ها بی نیاز نماید. تمامی فاکتورهای ذکر شده در شرکت ضد زردی رعایت می شود و این شرکت در سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد به صورت شبانه روزی کلیه خدمات جانبی خود را به صورت رایگان ارائه می نماید. از دیگر خدمات تخصصی در این شرکت تولید دستگاه های فتوتراپی استاندارد است.

تمامی دستگاه های این شرکت از کیفیت بسیار بالا برخوردار است و دارای نشان ملی استاندارد می باشد. در سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد از ضد زردی یک عدد شورت و یک عدد چشم بند مخصوص فتوتراپی ارائه می شود که به صورت دو لایه , کاملا قابل تنظیم و آنتی باکتریال است و می تواند محافظ بسیاری خوب اندام و چشم نوزاد شما در حین فتوتراپی باشد. از دیگر خدمات مهم ضد زردی در سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد , گارانتی طلایی این شرکت است. به طوری که درمان زردی نوزاد شما را در سه روز تضمین می کند و در صورتی که چنین اتفاقی نیفتاده شرکت خود را موظف می داند تا مدت سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد تا ده روز به رایگان تمدید نماید.

گارانتی سرویس اجاره دستگاه زردی نوزاد خدمتی نوین به والدین عزیز از طرف شرکت ضد زردی می باشد.