دستگاه زردی نوزادان دستگاهی است که برای درمان زردی به کار می رود.

زردی عارضه ای شایع است که نوزادان تازه متولد شده را درگیر خود می نماید. دستگاه زردی نوزادان به گونه ای طراحی شده است که بتواند زردی را در نوزادان در مدت زمان کوتاه کاهش دهد. مناسب ترین وسیله برای درمان زردی استفاده از دستگاه زردی نوزادان است. زیرا همانطور که می دانیم زردی روشهای درمان مختلفی دارد.

از جمله روشهای درمان زردی می توان به

• خدمات درمانی بیمارستانی

• اجاره از دستگاه زردی نوزادان در منزل

• دارو درمانی

• طب سنتی

اشاره کرد.

همانطور که می دانیم استفاده از دارو هنوز به مرحله اثبات نرسیده است و طب سنتی نیز به تنهایی نمی تواند جوابگوی درمان زردی نوزادان باشد. استفاده از خدمات درمانی نیز دردسرهای خاص خود را دارد. محیط های شلوغ و پر ازدحام و آلوده بیمارستان به هیچ وجه محیط مناسبی برای نوزاد تازه متولد شده ما نیست همچنین هزینه های سرسام آور بیمارستان و جدایی از نوزاد برای ساعت های طولانی را نیز باید به مشکلات این روش اضافه کرد. در این میان مناسب ترین روش اجاره دستگاه زردی نوزاد و ادامه روند درمانی در منزل است. این روش هزینه بسیار مناسبی دارد و نیازی نیست نگران دور بودن از نوزاد باشیم.

شرایط استفاده از دستگاه زردی نوزادان

همانطور که گفتیم استفاده از دستگاه زردی نوزادان در مدت زمانی اندک باعث کاهش سریع زردی نوزاد می شود. اما این مهم است که بدانیم استفاده از دستگاه زردی نوزادان برای چه نوزادانی مجاز است. شرایط و فاکتورهایی در استفاده از دستگاه زردی نوزادان نیاز است که در صورت وجود این شرایط و فاکتورها می توان از این دستگاه استفاده کرد در صورتی که شرایط مهیا نباشد و معیارهای لازم در نوزاد وجود نداشته باشد روشهای درمانی را باید با احتیاط بیشتری انتخاب کرد. این شرایط نارس بودن یا سالم بودن نوزاد و نیز عدد زردی وی است. نوزادی که پس از طی دوره 37 هفته بارداری متولد شده باشد نوزاد کامل و طبیعی است و اگر دچار درجاتی از زردی باشد می توان برای درمان وی از دستگاه زردی نوزادان استفاده کرد. عدد زردی نیز معیار بسیار مهمی در انتخاب روش درمان زردی است. همچنین سن و وزن نوزاد نیز باید محاسبه شود.

در دستگاه زردی نوزادان اساس کار تابش نور است.

نور درمانی یکی از شاخه های مهم در علم پزشکی است. از نوردرمانی در درمان زردی نوزاد نیز استفاده می شود. نکته مهم استفاده از نور مناسب در دستگاه زردی نوزادان برای خدمات فتوتراپی با بهترین قیمت ارائه می نماید. جهت اجاره دستگاه زردی نوزاد کافیست با شرکت ضد زردی تماس بگیرید. ضد زردی تولید کننده انواع دستگاه های فتوتراپی و زردی نوزاد است و در تولید شورت و چشم بند ضد نور نیز تخصص دارد. تخصص این شرکت همراه با سابقه و دانش فنی است. این شرکت همچنین در واردات دستگاه زردی نوزادان نیز فعال می باشد. مناسب ترین قیمت اجاره دستگاه زردی نوزادان را از ما بخواهید.