دستگاه زردی ابزاری برای درمان زردی به شمار می آید.

دستگاه زردی نوزاد یک وسیله کاملا علمی طراحی شده برای درمان زردی نوزاد است.

در این دستگاه می توان هر گونه علائم از زردی نوزاد را برطرف کرد.

انواع مختلف زردی توسط دستگاه زردی نوزاد درمان خواهد شد.

در حالت کلی دو نوع دستگاه زردی نوزاد داریم:

1. یک نوع آن با لامپ های فلورسنت معمولی کار می کند

2. نوع جدید آن از لامپ های فتوتراپی ال ای دی استفاده می کند.

بیمارستان ها و درمانگاه های مختلف می توانند از هر دو نوع دستگاه در مراکز درمانی خود استفاده نمایند. اما دستگاه زردی نوزاد ال ای دی مزیت هایی دارد که باعث محبوبیت بیشتر آن نسبت به دستگاه های معمولی شده است.

دستگاه زردی ال ای دی و جایگزینی با دستگاه معمولی

جایگزینی دستگاه های زردی نوزاد ال ای دی به دلایل زیر می تواند جایگزین دستگاه های زردی نوزاد با لامپ های معمولی شود:

دستگاه زردی نوزاد LED اشعه UV ساطع نمی کند از این رو اثر مخربی روی پوست نوزاد از نظر التهاب و سوختگی ایجاد نمی کند. دستگاه های زردی نوزاد LED گرمایی تولید نمی کنند از این رو می توان فاصله نوزاد را تا لامپ کاهش داد. این مسئله مدت درمان زردی نوزاد را کاهش می دهد و نوزاد مجبور نیست برای مدت طولانی درون دستگاه باقی بماند. همچنین آب بدن نوزاد در این روش نیز خیلی کمتر کاهش پیدا می کند.

سایر مزیت های دستگاه های زردی نوزاد ال ای دی

از دیگر مزیت های دستگاه زردی نوزاد ال ای دی این است که می توان توان نوری دستگاه را افزایش داد. برای مثال معادل 8 لامپ فتوتراپی یا بیشتر که این کار تاثیر درمانی بیشتری دارد. مزیت دیگر دستگاه زردی نوزاد ال ای دی طول عمر بالای آن است که حداقل 10 برابر لامپ های فلورسنت معمولی عمر می کنند. پس هزینه نهایی خرید لامپ ال ای دی کمتر خواهد بود و تعمیر و نگهداری آن نیز هزینه چندانی به دنبال ندارد.

تمامی این موارد باعث می شود تا مراکز درمای برای کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری دستگاه زردی نوزاد خود از نوع ال ای دی استفاده نماید و دستگاه های قبلی خود را با دستگاه های جدید جایگزین نمایند.
توصیه می شود به جای استفاده از دستگاه های قدیمی و صرف هزین های زیاد تعمیرات و نگهداری دستگاه های خود را با دستگاه های زردی نوزاد ال ای دی با بازدهی بیشتر و هزینه کمتر جایگزین نمایید.

جایگزینی کردن لامپ های LED بجای لامپ فلورسنت به دو روش زیر می تواند صورت گیرد:

1. نصب لامپ LED بجای لامپ فلورسنت با کمترین تغییر در سیم کشی دستگاه.

2. نصب برد LED ( فلت )

تولید انواع دستگاه زردی نوزاد در شرکت ضد زردی

ضد زردی تولید کننده انواع دستگاه درمان زردی نوزادان در ایران می باشد.

این شرکت در زمینه ارائه خدمات فتوتراپی با جدیدترین تجهیزات پزشکی اعم از دستگاه زردی نوزاد ال ای دی فعالیت خود را از 8 سال پیش آغاز نموده است و با تجربه و تخصص کافی در زمینه تولید دستگاه های زردی نوزاد نسبت به فروش و اجاره دستگاه زردی نوزادان می نماید. تولید دستگاه زردی نوزاد با بهره گیری از به روزترین تکنولوژی های روز دنیا و دانش فنی و تخصصی تولید دستگاه از کشورهای خارجی در شرکت ضد زردی انجام می شود.

دستگاه های تولید شده در این شرکت قابل استفاده در تمامی

• مراکز درمانی

• بیمارستان ها

• و قابل استفاده در خانه

نیز می باشند.

مشخصات دستگاه های ضد زردی

دستگاه زردی نوزاد تولید شده در شرکت ضد زردی تاییدیه های لازم از وزارت بهداشت را دارد و در مدلهای مختلف با ویژگی های خاص تولید می شود. به طوری که نمونه دستگاه زردی نوزاد این شرکت را در جای دیگری نخواهید یافت. همانطور که می دانیم درمان زردی نوزاد هم در بیمارستان و هم در منزل قابل انجام است و دستگاه زردی نوزاد شرکت ضد زردی نیز می تواند در بخش نوزادان در بیمارستان ها جهت درمان زردی استفاده شود وهم نمونه خانگی آن برای درمان در منزل به کار می رود. دستگاه های اتوماتیک شرکت ضد زردی بهترین راهکار برای درمان زردی نوزاد است. همچنین این شرکت در تولید شورت ضد نور و چشم بند مخصوص فتوتراپی نیز تخصص دارد که در هنگام فتوتراپی توصیه می شود از این تجهیزات برای محافظت از نوزاد استفاده شود.

زردی نوزاد ناشی از فصل

فصل تولد یکی از معیارها در برخی از بیماری هاست.
مشخص شده است که برخی بیماری ها با فصل تولد ارتباط نزدیکی دارند.

همچنین در برخی از فصول سال شدت بیماری افزایش پیدا می کند.

زردی نیز از جمله این عارضه هاست.

اگر نخواهیم زردی را بیماری بدانیم اما زردی نیز می تواند با فصل تولد ارتباط داشته باشد. طی آمارهای به دست آمده مشخص شده است زردی در فصل زمستان تشدید پیدا می کند و نوزادانی که در فصل های سرد سال اعم از زمستان و پاییز متولد می شوند بیشتر در معرض خطر زردی قرار می گیرند.

اما در ارتباط با سایر فصل ها آمار معنی داری به دست نیامده است.

خدمات ضد زردی

جهت درمان زردی نوزاد با استفاده از دستگاه زردی نوزاد کافیست با شرکت ضد زردی تماس بگیرید. اجاره دستگاه زردی نوزاد با نازل ترین قیمت در این شرکت ارائه می شود و شما می توانید با توجه به نوع زردی نوزادتان دستگاه زردی نوزاد در مدل های مختلف را انتخاب نمایید.

ضد زردی در ارائه دستگاه زردی و فتوتراپی به شما مشاوره رایگان نیز ارائه خواهد داد.

و دستگاه های این شرکت دارای گارانتی نیز می باشد.

خدمات ضد زردی به صورت شبانه روزی ارائه می شود.