دستگاه زردی خانگی یعنی دستگاهی که بتوان از آن برای درمان زردی نوزاد در منزل استفاده کرد. برخی از انواع زردی را تنها می توان در بیمارستان و زیر نظر پزشک متخصص درمان کرد. این زردی شامل زردی های ناشی از ناسازگاری های خونی و زردی در 24 ساعت اول زندگی نوزاد است. اما برخی از انواع زردی به درمان و بستری شدن در بیمارستان نیازی ندارد و والدین به راحتی می توانن با دستگاه فتوتراپی خانگی از نوزاد خود مراقبت کرده تا زردی وی بهبود پیدا کند. البته نا گفته نماند که نوزادانی که سالم هستند و 37 هفته بارداری را به طور کامل سپری کرده اند و دارای وزن و سن مناسب هستند می توانند از دستگاه زردی خانگی استفاده کنند.

در غیر این صورت بهتر است نوزاد در بیمارستان و تحت نظر پزشکان باشد.

همانطور که شما هم می دانید زردی نوزاد امروزه شیوع زیادی به نسبت گذشته پیدا کرده است و محققین درصدد هستند علت این افزایش را دریابند. مهم ترین عللی که می توان برای افزایش زردی در میان نوزادان نسل جدید پیدا کرد این است که امروزه مادران باردار در معرض انواع محصولات و مواد شیمیایی قرار دارند.

اثر مواد شیمیایی در افزایش زردی نوزاد

یک بررسی برای تعیین میزان قرار گرفتن زنان باردار و مادران نوزادان مبتلا به زردی در معرض مواد شیمیایی و داروهای خانگی و شیوع زردی نوزادان در این گونه خانواده ها نشان داد که زردی در نوزادانی که مادران شان بیشتر در معرض این گونه مواد قرار گرفته بودند شیوع بیشتری داشته است.

مواجه طولانی مدت با؛

نفتالین

حشره کش ها

اسپری های خوشبو کننده

کودهای شیمیایی

و …

روی حدود 45 تا 87 درصد از خانواده ها مورد مطالعه قرار گرفت.

شیوع کلی زردی در نوزادان از خانواده های با یا بدون سابقه مثبت از مواد مخدر و الکل تفاوت چندانی نداشت. با این حال، زردی شدید نوزاد، که نیاز به تعویض خون پیدا کرده باشد یا منجبر به مرگ نوزاد شده باشد، مورد بررسی قرار گرفت، اما در نوزادان از خانواده هایی که در معرض اثرات نفتالین قرار گرفته بودند، شیوع زردی بیشتر از نوزادانی بود که دارای سابقه منفی در این مورد بودند. برخی از مواد شیمیایی خانگی و داروها ممکن است در افزایش زردی نوزادان در محیط مهم باشند و آموزش بهداشت با هدف جلوگیری از در معرض خطر قرار گرفتن زنان باردار و نوزادان از این مواد شیمیایی برای پیشگیری از این عوامل ضروری است.

دستگاه زردی خانگی

برای درمان نوزاد خود می توانید از دستگاه زردی خانگی استفاده کنید.

زردی به هر علتی که به وجود آمده باشد.

نیاز به یک درمان قطعی و سریع و موثر دارد.

تا از پیشرفت آن پیشگیری شده و مانع از رسیدن بیلی روبین به بافت مغزی نوزاد شد.

این روش می تواند توسط دستگاه زردی خانگی انجام شود.

زیرا بیلی روبین اثرات مخرب روی بافت و سیستم مغزی نوزاد خواهد داشت.

یک روش مناسب البته با تایید پزشک روش درمان خانگی زردی با دستگاه زردی خانگی یا دستگاه فتوتراپی می باشد.

دستگاه زردی خانگی در منزل قابل نصب است

و والدین می توانند بدن بستری کردن نوزاد در بیمارستان دستگاه را در منزل نصب کرده و زردی نوزاد را درمان نمایند. از نظر اقتصادی استفاده از دستگاه زردی خانگی مقرون به صرفه است اما نیاز به هوشیاری بالایی دارد. درمان زردی نوزاد با دستگاه زردی خانگی هرگز به این معنا نیست که شما از مراجعه به پزشک معاف هستید.

بلکه در این روش نیاز است تا زردی نوزاد شما هر روز اندازه گیری شود.

سطح بیلی روبین خون نوزاد شما توسط آزمایش خون تعیین می شود

اما برای بررسی های روزانه می توانید از دستگاه تست زردی به نام بیلی روبین متر استفاده کنید که یک روش غیر تهاجمی بدون نیاز به خونگیری برای اندازه گیری زردی نوزاد است.

اجاره دستگاه زردی خانگی در ضد زردی

به هر حال اگر نیاز به استفاده از دستگاه زردی خانگی برای درمان زردی نوزاد خود دارید.

می توانید از دستگاه های فتوتراپی ما تولید شده در شرکت ضد زردی از بهترین تجهیزات اولیه استفاده نمایید. ما همچنین در زمینه مشاوره اجاره دستگاه زردی خانگی و تست زردی بدون خونگیری نیز به شما کمک می کنیم.
برای اجاره دستگاه زردی نوزاد با ما تماس بگیرید.

ما به شما کمک می کنیم بهترین و مناسب ترین دستگاه زردی خانگی را برای درمان زردی نوزادتان انتخاب نمایید.

توصیه مهم ما به شما به عنوان متخصص زردی این است که مادران در زمان بارداری از مواد شیمیایی اعم از حشره کش ها , اسپری های خوش بو کننده هوا , نفتالین و … دوری کنند و نوزادان خود را نیز از این مواد شیمیایی دور نگه دارند. همچنین خوردن غذاهای فست فود و داروهای شیمایی نیز توصیه نمی شود و تا جایی که امکان دارد باید در دوران بارداری و شیردهی از این موارد اجتناب کرد تا زردی نوزاد را کاهش داد.