اجاره دستگاه فتوتراپی نوزادی درمانی قاطعانه و موثر برای درمان زردی نوزاد است.

زمانی که نوزاد به زردی مبتلا می شود می توان گفت که موثرترین روش در درمان زردی استفاده از دستگاه فتوتراپی است و بهترین راهکار برای استفاده از دستگاه فتوتراپی نیز روش اجاره دستگاه فتوتراپی نوزادی است. این یک راهکار مناسب است. زیرا علاوه بر اینکه می توانیم با یک هزینه کم یک روش درمانی مناسب و موثر را داشته باشیم آرامش و آسودگی خیال ما بابت درمان نیز بسیار مهم است که با اجاره دستگاه فتوتراپی نوزادی به دست می آید.

اجاره دستگاه فتوتراپی نوزادی در منزل

اگر قصد دارید زردی نوزاد خودرا درمان کنید بهترین راهکار این است که به جای استفاده از خدمات فتوتراپی بیمارستانی با اجاره دستگاه فتوتراپی نوزادی در منزل درمان را انجام دهید. اگر به آرامش خود و نوزادتان اهمیت می دهید این یک روش مناسب است البته ناگفته نماند که اجاره دستگاه فتوتراپی نوزادی تنها باید با تایید پزشک متخصص انجام شود زیرا ممکن است درمان زردی در نوزاد به اندازه ای باشد که روشهای درمان خانگی موثر نباشد و نوزاد حتما باید در بیمارستان تحت نظر باشد. اجاره دستگاه فتوتراپی نوزادی برای درمان زردی بسیار کارامد و کم هزینه است. نیازی نیست هزینه های سنگین بیمارستان را پرداخت کنید در صورتی که به آسانی می توانید درمان زردی نوزاد را در منزل انجام دهید.

اثر زردی نوزاد روی مغز نوزاد

زردی همانطور که بارها گفته شده است یک بیماری نیست.

اما می تواند نشان از بیماری های نهفته در نوزاد باشد.

و در صورتی که درمان به موقع انجام نشود سبب بروز بیماری های مختلف از جمله آسیب های مغزی باشد. مهم ترین اثری که بیلی روبین روی نوزاد دارد اسیب رساندن به مغز نوزاد است. مغز نوزاد به دلیل بافت آسیب پذیری که دارد توانایی مراقبت از خود را به دست نیاورده است و بیلی روبین اضافی موجود در خون نوزاد خود را به بافت مغزی نوزاد می رساند و روی آن رسوب می کند. و اجازه فعالیت های عادی را از مغز می گیرد.
با از کار افتادن مغز سایر فعالیت های بدن نیز تحت تاثیر قرار می گیرد

و امکان فعالیت های عادی از بدن گرفته می شود.

برای مثال

ناتوانی های حرکتی

و ناشنوایی

از جمله اثرات مخرب زردی روی مغز نوزاد است.

اثر زردی روی هوش نوزاد

آسیب های مغزی مخرب ترین اثر زردی در نوزادانی است که درمان به موقع و موثر روی آنها انجام نگرفته است. عقب ماندگی ذهنی از دیگر اثرات زردی نوزاد است. زردی با آسیب هایی که به مغز می رساند باعث می شود هوش نوزاد کاهش پیدا کند و در آینده نوزاد با مشکلات متعددی مواجه شود. زردی را با نام سم مغز می شناسند.

زیرا اثرات مخربی که زردی روی مغز نوزاد باقی می گذارد دیگر قابل درمان نیست.

و ممکن است تا آخر عمر با نوزاد همراه بماند.

این در حالی است که با یک اقدام به موقع می توان نوزاد را از زردی نجات داد

و مغز و هوش نوزاد را از آسیب هایی که ممکن است برایشان پیش آید در امان نگه داریم.

درمان به موقع می تواند بسیار کارساز باشد در حالی که هزینه چندانی نیز به دنبال ندارد در صورتی که از روش اجاره دستگاه فتوتراپی نوزادی استفاده کنیم. اما به هر حال درمان زردی هر مقدار هزینه هم که داشته باشد به سلامتی نوزاد می ارزد و اینکه سلامت و آینده نوزاد در گرو درمان به موقع زردی است. پس اگر نوزاد شما نیز مبتلا به زردی است بهتر است قبل از هر اقدامی با پزشک متخصص مشورت نمایید.

و دستگاه فتوتراپی مناسب از یک شرکت معتبر با نظر پزشک تهیه کنید.

نکات قابل توجه والدین در اجاره دستگاه فتوتراپی نوزادی

نکته مهم در هنگام اجاره دستگاه فتوتراپی نوزادی این است که والدین باید هوشیار باشند و از شرکت های نامعتبر اقدام به اجاره دستگاه فتوتراپی نوزادی ننمایند.

برای اطمینان از سلات و کیفیت دستگاه به نکات زیر توجه نمایید:

1- در اجاره دستگاه فتوتراپی نوزادی ، در دستگاه باید از لامپ های استاندارد مختص فتوتراپی استفاده شده باشد.

2- عمر لامپ های فتوتراپی از نوع فلورسنت نباید بیشتر از ۲۵۰۰ ساعت باشد.

3- نشان استاندارد ملی از مهم ترین نکات در اجاره دستگاه فتوتراپی نوزادی است.

دقت به موارد بالا در هنگام اجاره دستگاه فتوتراپی نوزادی اهمیت زیادی دارد.

زیرا برخی شرکت های نامعتبر برای کسب سود بیشتر اقدام به اجاره دستگاه فتوتراپی نوزادی بی کیفیت نموده که عمدتا عمر مفید لامپ این دستگاه ها به پایان رسیده است و کارایی لازم را برای درمان زردی ندارند.

این امر باعث می شود تا طول مدت درمان افزایش پیدا کند.

که امکان بروز مشکلات متعدد برای نوزاد به دلیل عدم درمان به موقع وجود دارد.

اجاره دستگاه فتوتراپی نوزادی از شرکت ضد زردی

ضد زردی برای اجاره دستگاه فتوتراپی نوزادی در انواع مختلف به والدین نوزادان مبتلا به زردی آمادگی خود را اعلام می نماید. ضد زردی از شرکت های خوشنام تولید کننده دستگاه های فتوتراپی است و تمام دستگاه های این شرکت نشان استاندارد ملی دارند و از نظر کیفیت با جدیدترین دستگاه های فتوتراپی خارجی برابری می کنند. از این رو شما والدین گرامی می توانید بدون نگرانی از بابت کیفیت دستگاه نسبت به اجاره دستگاه فتوتراپی نوزادی اقدام نمایید. ضمن اینکه این شرکت گارانتی اجاره دستگاه فتوتراپی نوزادیبرای جلب اطمینان شما ارائه می نماید که به شما امکان تمدید اجاره دستگاه فتوتراپی نوزادی پس از سه روز آنهم به صورت رایگان را می دهد. همچنین در صورتی که دستگاه فعلی برای ادامه درمان مناسب تشخیص داده نشود شرکت به صورت رایگان دستگاه فتوتراپی جدیدتری را جایگزین دستگاه فعلی می نماید.